Dell si unii dintre cei mai importanti retaileri au oferit reduceri cuprinse intre 20 si 30% pentru noile notebook-uri, reducand astfel marjele de profitabilitate intr-un segment care in acest sezon avea o cerere sanatoasa.
Pana acum, segmentul industriei in valoare de 263 miliarde dolari prezenta un salt in fata declinului economic: vanzarile de PC-uri din intreaga lume a crescut cu cel putin 12% in fiecare din primele trei trimestre ale anului. Totusi, vanzarile de PC-uri s-au redus in ultimele saptamani, dupa ce sumele alocate de consumatori s-au diminuat.
Compania de cercetare IDC se pregateste sa revizuiasca cifrele ce ar putea fi lansate saptamana aceasta, care indica o scadere de 1% a vanzarilor de PC-uri din Statele Unite inregistrate in trimestrul al treilea, comparativ cu perioada similiara a anului trecut.
Anterior, IDC estima ca vanzarile de PC-uri din Statele Unite sa creasca cu 6% in perioada Sarbatorilor de iarna, caracterizate de vanzari solide.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum se pregatesc producatorii mondiali de PC-uri pentru cel mai trist sezon de Sarbatori.