Acest lucru a avut loc intr-o perioada in care consumatorii sunt ceva mai prudenti in ceea ce priveste nivelul cheltuielilor, dat fiind situatia mondiala actuala.

"In ultimele doua luni, eMag a remarcat cresteri semnificative, de peste 100%, fata de perioada de vara la vanzarea de produse care pana de curand erau apanajul marilor retaileri din offline. Astfel, am crescut cu peste 100% la Televizoare LCD, Console pentru jocuri, sau telefoane mobile. Felul in care vor arata vanzarile in perioada Sarbatorilor este deja anuntat de cifrele inregistrate in primele zile ale lui noiembrie", afirma Radu Apostolescu (foto), fondator eMAG.

“Am observat in ultimul timp un trend crescator mai accentuat al vanzarilor online comparativ cu celelalte canale carora ne adresam, ceea ce ne face increzatori in aceasta varianta si in potentialul sau viitor. Este evident ca s-a intrat in faza de maturizare a acestui model de retail si sunt multi consumatori care il prefera datorita marii diversitati de produse, a livrarilor rapide in toata tara si a ofertelor competitive de pret”, a spus Mircea Ciucur, director general ElkoTech Romania, distribuitor Intel, Acer si al altor branduri globale.