Astfel, Bose a apelat la MeettheBoss, o retea sociala online pentru executivi ai serviciilor financiare. El a inceput in septembrie, printr-o introducere oportuna intr-un forum care sa ajute bancherii agitati sa se conecteze cu semenii lor.
“Clientii au jucat Ping-pong cu banca noastra si a fost un loc bun pentru a avea unde sa discutam ce se va intampla”, a declarat Bose, referindu-se la situatia lui Wanchovia, care era foarte aproape de faliment in septembire, care a cerut guvernului american sa ceara o finantare din partea Citigroup.
MeettheBoss “a fost un loc “ferit” de dezordinea din piete si ne puteam gandi si discuta stirile, incercand sa privim spre viitor”, a declarat Bose.
In plus, pentru facilitarea discutiilor de grup, MeettheBoss permite membrilor sa vorbeasca prin video-conferinta si prin mesagerie instant. Interviurile cu liderii industriilor au fost prezentate pe site si au atras 25.000 de membri activi.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Retelele sociale au de castigat de pe urma crizei financiare.