"Oamenii care intra in domeniul start-up-urilor online trebuie sa cunoasca foarte bine Internetul si sa monitorizeze afacerea pe care o incep in fiecare secunda", este de parere Dan Calugareanu, CEO magazinultau.ro.
Odata ce ai dobandit experienta in retailul clasic, ai toate sansele sa reusesti si in afacerile pe Internet. "Aveam o experienta de 7 ani in retailul traditional, iar trendul usor descendent al acestui tip de comert clasic, precum si piata de IT si electrocasnice care atingea, in 2007, nivelul de 100 milioane euro, m-au ajutat sa dau startul unei afaceri online promitatoare", a declarat Calugareanu la cea de a doua editie a RetailPro (forum de o zi dedicat profesionistilor din industria de retail) ce a avut loc saptamana trecuta.
In plus, libertatea si flexibilitatea mediului online, care creste constant, a favorizat aparitia magazinultau.ro, care, spre deosebire de un magazin traditional, este deschis non-stop si poate castiga clienti in orice moment.
Dan Calugareanu a dat startul afacerii sale online anul trecut, in urma unei investitii de 100.000 euro, si estimeaza ca, in doi ani, va atinge breakeven-ul. Acesta a oferit in cadrul evenimentului cateva ponturi celor care vor sa inceapa un business pe aceasta nisa.
Care sunt resursele necesare pentru un start-up online? Raspunsul il aflati aici.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum sa deschizi un magazin online.