„Acest proiect este rezultatul eforturilor Millennium Bank de a oferi constant beneficii suplimentare clientilor. Am regasit aceeasi atitudine la Romtelecom, astfel ca am inceput sa lucram la noua functionalitate a serviciului nostru de Internet Banking”, a declarat Dana Feher, Director Dezvoltare Produse Corporate.

„Intentionam sa extindem colaborarea cu Romtelecom in viitor”, a adaugat Dana Feher.

Serviciul Internet Banking al Millennium Bank este disponibil non-stop si permite clientilor sa aiba acces permanent la toate produsele contractate de la banca. Utilizatorii au acces la conturi, depozite, carduri si credite si pot efectua orice tip de tranzactie – plata facturilor, achitarea ratelor la credit, constituirea de depozite etc. Serviciul permite si predefinirea unei liste de beneficiari ai transferurilor, precum si modificarea PIN-ului si a limitelor de tranzactii cu cardul la ATM si la POS. Toate tranzactiile sunt realizate in timp real si pot fi vizualizate imediat dupa operare. Aplicatia de Internet Banking a Millennium Bank poate fi accesata de pe orice tip de computer, inclusiv Macintosh, folosind orice versiune a mai multor browsere de internet.

Romtelecom a dezvoltat de-a lungul timpului o gama variata de modalitati de plata si o retea extinsa de locatii pentru plata facturii, insumand in acest moment peste 20.000 de puncte de incasare.