"Raiffeisen Bank a colaborat permanent si eficient cu Inspectoratul General al Politiei pentru stoparea fraudelor si prinderea celor care initiaza atacuri de phishing. Clientii bancii, care si-au divulgat datele confidentiale, ar fi putut fi prejudiciati cu o suma totala de aproximativ 60.000 euro. In acelasi timp, banca a actionat pentru protejarea clientilor sai care au dat curs mesajelor de phishing, blocand unele tentative de frauda inainte de a se produce efectiv. Ceea ce mai merita mentionat este faptul ca o mare parte a prejudiciului a fost blocata de banca in conturile phisherilor si a fost restituita ulterior clientilor fraudati. Date fiind toate masurile de protectie luate, prejudiciul adus clientilor bancii a fost limitat", au declarat reprezentantii Raiffeisen Bank.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Clientii Raiffeisen Bank au pierdut 60.000 euro de pe urma actiunilor de phising.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Clientii Raiffeisen Bank au pierdut 60.000 euro de pe urma actiunilor de phising.