"Obiectivele campaniei vizeaza cresterea numarului de turisti care isi petrec vacanta in tara si cresterea gradului de ocupare a capacitatilor de cazare din Romania. Actiunea face parte din proiectul de promovare a Romaniei sub insemnele brandului national de turism si este finantata din fonduri europene nerambursabile", se arata intr-un comunicat al MDRT, citat de MEDIAFAX.

Serviciile necesare derularii campaniei au fost atribuite in urma unor proceduri de achizitie pentru creatia si productia spoturilor video, creatia si productia spoturilor radio, respectiv pentru difuzarea campaniei.

  • Valoarea totala a celor trei contracte se ridica la 7,2 milioane lei, fara TVA.

Campania presupune difuzarea de spoturi publicitare, in perioada aprilie-iunie si septembrie-decembrie, pe Pro TV, Radio Romania Actualitati si Radio Europa FM.

Licitatia pentru difuzarea spoturilor a fost atribuita SC Media Investment Communication, la un buget total de 6,87 milioane lei, fara TVA.

Criteriul de atribuire a fost oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, societatea desemnata castigatoare prezentand cel mai mic cost pe punctul de audienta, calculat conform algoritmului stabilit prin caietul de sarcini.

  • Care au fost criteriile de selectie ale mediilor de promovare?

Posturile TV si radio au fost selectate de agentie pe baza cerintelor formulate de MDRT in caietul de sarcini, care prevedea difuzarea campaniei pe primul post TV generalist, clasat in functie de audienta, si pe primele doua posturi radio clasate in ordinea audientei si care sa aiba acoperire nationala peste 60%.

Creatia si productia spoturilor a fost realizata de Carter Films si de Godmother pentru spoturile audio. Spoturile prezinta produsele turistice romanesti pe baza caruia a fost definit brandul national de turism.