Potrivit Wall-Street, desi marcheaza o scadere cu 49,5% fata de primul semestru 2008, acest rezultat permite marcii Dacia sa isi pastreze pozitia de lider pe piata interna.

Cota de piata a Dacia, apropiata de 30%, se afla in usoara crestere fata de perioada similara a anului trecut. Dacia a fost, de altfel, singurul actor de pe piata auto din Romania care a utilizat integral cotele ce i-au fost alocate in cadrul programului de stimulare a innoirii parcului auto national, initiat de Guvernul roman.

De la inceputul anului 2009, gama Dacia a cunoscut o serie de evolutii, printre care lansarea unei noi motorizari pe benzina, 1.2 16V 75 CP, pe modelele Sandero si Logan berlina, si prezentarea versiunii Sandero Stepway, disponibila de curand pe piata din Romania. O alta noutate in gama Dacia o reprezinta introducerea versiunii Sandero GPL, destinata pentru inceput pietelor externe.

La export, Dacia a vandut 130.668 vehicule, cu 60,4% mai mult fata de primul semestru din 2008. Cu 95.667 unitati inmatriculate, Europa Occidentala reprezinta prima destinatie pentru exporturile Dacia.

In plus, Dacia este marca auto cu cea mai rapida crestere a vanzarilor pe piata vest europeana in primul semestru al anului 2009 (+99,8%).

Dacia va opri activitatea pentru o luna incepand din 3 august, pentru efectuarea lucrarilor de intretinere a utilajelor si pentru ca salariatii direct productivi sa isi poata lua concediul anual de odihna.