Afacerea nu a inceput intr-un garaj. Insa planul ei a fost conceput intr-o gradina

Business-ul a descins ca urmare a diverselor situatii de slaba gestiune pe care le-au avut membrii fondatori ai companiei in relatiile dezvoltate cu clientii lor.

“Ca sa enumar doar cateva situatii, utilizarea mai multor canale de comunicare, transmiterea greoaie sau partiala a unor informatii critice despre clienti, tratarea clientilor multumiti sau nemultumiti in acelasi mod, imposibilitatea anticiparii unei nevoi de piata, echipe de vanzari sau marketing care lucreaza cu informatii diferite referitoare la acelasi client pentru ca folosesc instrumente diferite, oferte corecte trimise gresit catre clienti, lipsa cunoasterii persoanelor de decizie au facut obiectul principal al inceperii unei astfel de afaceri”, spune Daniel Ionescu, CEO-ul myCRM.

Mai multe detalii despre business-ul lui Daniel Ionescu gasiti aici.

Contextul economic actual - moment de maturizare a pietei

In contextul economic actual, fiecare companie trebuie sa se reinventeze in raport cu clientii, spune Ionescu. Mai mult decat atat, myCRM Solutions ofera o solutie viabila in contextul economic actual, conform opiniei lui Ionescu.

“Este un moment de maturizare a pietei, indiferent de industrie. Importanta relatiilor si satisfactiei clientilor trebuie constientizata extrem de rapid. Vad un potential urias sa capitalizam pe aceasta maturizare a pietei. Daca in situatia actuala orice firma isi propune cresterea veniturilor si scaderea costurilor, probabil suntem furnizori de solutii magice”, afirma CEO-ul companiei.

In plus, tot potrivit declaratiilor facute de Ionescu, criza financiara se va transforma intr-o criza de consum.

Mai multe informatii despre contextul economic actual, din prisma lui Ionescu, gasiti aici.