In studiul realizat in Bucuresti pe un esantion de 200 de persoane, impartit egal femei-barbati, varsta 18-45 de ani, 77% dintre respondenti au nominalizat piata imobiliara ca domeniu afectat de criza economica, iar 71% dintre persoanele intervievate au ales somajul ca indicator economic ce va fi influentat in mod negativ de efectele crizei.
Totusi, posibilitatea de pierdere a propriului loc de munca a fost aleasa doar de 34% dintre respondenti ca efect direct al crizei la nivelul consumatorului, in timp ce 71% dintre acestia cred ca o crestere a pretului la utilitati va reprezenta un pericol pentru viata de zi cu zi a romanilor, 69% nominalizand deprecierea leului ca efect al crizei.
Totusi, posibilitatea de pierdere a propriului loc de munca a fost aleasa doar de 34% dintre respondenti ca efect direct al crizei la nivelul consumatorului, in timp ce 71% dintre acestia cred ca o crestere a pretului la utilitati va reprezenta un pericol pentru viata de zi cu zi a romanilor, 69% nominalizand deprecierea leului ca efect al crizei.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Romanii vad in somaj o victima a crizei, insa nu se tem ca si-ar putea pierde jobul.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Romanii vad in somaj o victima a crizei, insa nu se tem ca si-ar putea pierde jobul.