Femeia antreprenor nu mai este de mult o raritate in peisajul romanesc. Fie ca vorbim de arta, moda sau marketing, femeile antreprenor recunosc ca atentia la detalii, spritul creativ si implicarea in comunicarea cu angajatii sunt un atu intr-un mediu de business condus majoritar de barbati.
Surorile Ana si Irina Wagner au deschis, in 2005, magazinul de arta si decoratiuni Wagner, imbinand pasiunea Anei pentru portelanul pictat manual cu expertiza economica a Irinei. "Abia acum afacerea a devenit profitabila", spune Irina, adaugand ca domeniul artei este unul foarte pretentios si atent la detalii, iar comunicarea cu furnizorii si clientii este esentiala.
Anca Mitu, fondator Privileg Catering, companie care ocupa prima pozitie in clasamentul celor mai apreciate companii de catering, a renuntat la cariera in invatamant pentru a incepe o afacere in urma cu aproape 12 ani.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum fac afaceri femeile antreprenor.