“Pana in prezent, efectele crizei nu se reflecta inca in vanzari, iar pana la sfarsitul anului, nu se vor resimti, deoarece in luna decembrie estimam vanzari cu peste 50 % mai mari fata de luna anterioara”, a afirmat Adriana Pita, director de comunicare si PR al real,- Hypermarket Romania.
Ea a mai adaugat ca, tinand cont de trendul pietii si de ultimile analize efectuate de agentiile de research, se estimeaza ca in acest an romanii vor cheltui pentru cosul de Craciun o suma cu 45% mai mare decat in anul precedent.
“Avand in vedere rezultatele bune inregistrate de noi in lunile premergatoare sarbatorilor,din punct de vedere al fluxului de clienti si volum de vanzari ne asteptam ca trendul normal de crestere sa fie imbunatatit”, mai spune aceasta.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ce asteptari au jucatorii din comertul modern de la luna cadourilor.