"Urmatorii doi ani vor fi foarte dificili si in industria de mobila, dar campanile care detin lichiditati vor putea profita de aceasta perioada in detrimentul celor care au nevoie de credit pentru expansiune", a declarat directorul general al Kika, Paul Koch.
El a mai spus ca investita de 31 milioane de euro necesara pentru deschiderea primului magazin Kika din Romania a fost realizata in mare parte din fonduri proprii, retailerul austriac recurgand doar intr-un procent foarte mic la creditare.
El a mai spus ca investita de 31 milioane de euro necesara pentru deschiderea primului magazin Kika din Romania a fost realizata in mare parte din fonduri proprii, retailerul austriac recurgand doar intr-un procent foarte mic la creditare.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Kika: Criza este o sansa pentru companiile cu lichiditati.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Kika: Criza este o sansa pentru companiile cu lichiditati.