"Intr-o perioada de criza sunt indicate start-up-uri care rezolva probleme. Fiecare perioada in sine isi are problemele specifice. Daca in aceasta perioada conditiile de creditare sunt mai dificile, un serviciu de car sharing, de exemplu, in care mai multe persoane au posibilitatea de a inchiria o masina, ar putea fi o solutie, asa cum este in Franta", a declarat, pentru Wall-Street, Tudor Maxim, fondatorul agentiei Elevate, care promoveaza publicitatea indoor in lifturi.

Cele mai recomandate business-uri in aceasta perioada dificila presupun investitii minime, Maxim fiind increzator in dezvoltarea online-ului romanesc, aflat inca la inceput de drum, potrivit declaratiilor acestuia.

"Nu cred ca online-ul va fi afectat de criza, afacerile online sunt inca la un nivel scazut in Romania, exista loc de crestere, se poate porni un business cu o investitie minima de 1.000-2.000 de euro", a continuat sustinatorul tineriantreprenori.ro, oferind cateva sfaturi in acest sens:

1. Se pot utiliza platforme gratuite pentru minimizarea costurilor (tip blog);

2. Promovarea se poate face mai intai prin solutii comode de tipul link-uri sponsorizate, Google Ads, dar neaparat in functie de target-ul vizat de afacere;

Mai multe sfaturi gasiti pe Wall-Street.