Directorul general al Fiat, Sergio Marchionne, nu este un sustinator al vehiculelor electrice astfel ca, chiar daca va produce unul pentru a face pe placul autoritatilor de reglementare, nu se va juca designul marcii italiene.

Potrivit MEDIAFAX, grupul italian a revenit pe piata americana cu modelul Fiat 500 in 2010.

Fiat mizeaza pe faptul ca noua masina electrica va beneficia de asemanarea cu modelul 500 pe benzina, promovat de vedetele Jennifer Lopez si Charlie Sheen.

Strategia difera de cea adoptata de Nissan Motor, care a avut probleme cu atragerea cumparatorilor cu designul neconventional al masinii electrice Leaf.

"Hai sa fim cinstiti, uratenia este probabil cea mai rea forma a poluarii. Fiat 500e dovedeste ca nu trebuie sa renunti la designul atragator pentru a livra un automobil electric", a declarat Matt Davis, director de marketing la Fiat.

Fiat 500e se alatura automobilelor electrice Chevrolet Spark EV (General Motors) si iConcept (BMW) prezente la salonul de la Los Angeles, care se deschide miercuri pentru presa.