Potrivit MEDIAFAX, cota de piata a Renault-Dacia a fost de 4,9% in intervalul ianuarie-octombrie.
Volkswagen a ramas lider de piata, cu 575.633 de automobile inmatriculate (cota de piata de 22%), urmat de Mercedes, cu 236.591 unitati (9%), BMW-Mini, cu 233.643 (8,9%), si Audi, cu 225.555 (8,6%). Grupul francez Renault este urmat la mica distanta de Skoda, cu 124.795 de inmatriculari si o cota de piata de 4,8%.
Inmatricularile Renault si Dacia au avut o scadere de 1,1% in octombrie, la 13,226 de automobile, conferind o cota de piata de 5,1%.
Pe ansamblul pietei, in octombrie a avut loc o crestere de 0,5%, la 259.529 automobile.
In octombrie, brandurile germane au acoperit 65,8% din piata masinilor noi. Audi a inregistrat o majorare de 15,5% a inmatricularilor, Volkswagen de 10%, iar Smart de 8,4%.
Din cele 31 de marci analizate, 13 au inregistrat cresteri in primele zece luni, iar in octombrie numarul celor cu evolutie pozitiva a fost de 14.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Dacia nu mai e "la moda" in Germania. Inmatricularile, scadere cu 4.9% in 2012.