Potrivit hotnews.ro, valoarea de piata a Toyota a crescut cu 9% in ultimul an, pana la 30,2 miliarde dolari. Mercedes-Benz ocupa pozitia secunda, cu o valoare 30 miliarde dolari, dar cu o crestere cu 1% mai mare decat producatorul japonez.
Podiumul este completat de germanii de la BMW, cu o valoare de piata de 29 miliarde dolari si o crestere de 18%.
Honda a suferit cel mai puternic declin dintre brandurile prezente in TOP 10. Producatorul japonez are o valoare de piata de 17,2 miliarde dolari, cu 11% mai putin decat in anul precedent.
TOP 10 branduri auto realizat de Interbrand
Sursa foto: hotnews.ro
Clasamentul complet realizat de Interbrand poate fi vizualizat pe www.interbrand.com.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului TOP 10 cele mai valoroase branduri auto din lume.