Ratan Tata, presedintele Tata Group si Tata Motors - cel mai mare producator de masini din India - a declarat ca o asemenea trecere va fi una usoara, tinand cont ca produsele care au costuri mici au mai multe sanse sa fie vandute, decat cele mai scumpe, informeaza Zf.

Recent, intr-un top realizat de catre Business Week, Tata se gasea printre cele mai urate 50 de masini fabricate in ultimii 50 de ani alaturi de Toyota IQ (2010), Jeep Compass (2007), Skoda Roomster (2006), SsangYong Rodius (2004), Hummer H2 (2002), Ferrari Enzo (2002), BMW Seria 7 (model 2002), Chrysler PT Cruiser (2000), Cadillac Escalade (1999), Volkswagen New Beetle (1998), Toyota Prius (1997), Toyota Rav4 (1994).

Comentariile celor de la Business Week spuneau ca Tata Nano arata ca un "ou", potrivit Wall-Street, insa acest lucru nu o impiedica sa fie prietena cu mediul inconjurator, nu-i asa?