Masinile nominalizate sunt Citroen C3 Picasso, Mercedes-Benz E-Class, Opel/Vauxhall Astra, Peugeot 3008, Skoda Yeti, Toyota iQ, Volkswagen Polo, scrie Wall-Street.
Pentru a fi eligibile masinile trebuie sa fie la vanzare pe diferite piete europene, sau sa fie disponibile la timp pentru vot. O alta cerinta este ca masinile sa fie disponibile in cel putin 5 tari din Europa in momentul votului si sa aiba vanzari de cel putin 5.000 de unitati pe an.
Titlul de "Masina Anului 2009 in Europa" l-a primit Opel Insignia, in 2008 a fost Fiat 500, iar in 2007 Ford S-Max.
Noul Opel Astra a obtinut titlul de "Masina Anului 2010” in Romania acordat de Uniunea Ziaristilor si Editorilor Auto din Romania (UZEAR).
Pentru a fi eligibile masinile trebuie sa fie la vanzare pe diferite piete europene, sau sa fie disponibile la timp pentru vot. O alta cerinta este ca masinile sa fie disponibile in cel putin 5 tari din Europa in momentul votului si sa aiba vanzari de cel putin 5.000 de unitati pe an.
Titlul de "Masina Anului 2009 in Europa" l-a primit Opel Insignia, in 2008 a fost Fiat 500, iar in 2007 Ford S-Max.
Noul Opel Astra a obtinut titlul de "Masina Anului 2010” in Romania acordat de Uniunea Ziaristilor si Editorilor Auto din Romania (UZEAR).
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 7 finaliste la "Masina anului 2010" in Europa.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 7 finaliste la "Masina anului 2010" in Europa.