Cel de-al patrulea clasament "BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands" realizat de Millward Brown Optimor arata ca majoritatea marcilor isi pastreaza valoarea, in ciuda unui climat economic nefavorabil.
Clasamentul, cel mai important de acest gen, masoara valoarea in dolari a celor mai importante branduri. Aceasta se realizeaza combinand informatii financiare cu studii realizate asupra clientilor si studii de tip business-to-business.
In acelasi timp, intr-o evaluare a marcilor cu cea mai mare perspectiva de crestere, BMW ocupa pozitia a saptea si este cel mai performant reprezentant din industria auto, cu un indice de 9 din 10. "Aceasta indica faptul ca cererea pentru modelele BMW este inca foarte mare, momentul achizitiei este insa amanat datorita recesiunii, clientii ramanand insa loiali marcii", explica realizatorii topului.
Clasamentul, cel mai important de acest gen, masoara valoarea in dolari a celor mai importante branduri. Aceasta se realizeaza combinand informatii financiare cu studii realizate asupra clientilor si studii de tip business-to-business.
In acelasi timp, intr-o evaluare a marcilor cu cea mai mare perspectiva de crestere, BMW ocupa pozitia a saptea si este cel mai performant reprezentant din industria auto, cu un indice de 9 din 10. "Aceasta indica faptul ca cererea pentru modelele BMW este inca foarte mare, momentul achizitiei este insa amanat datorita recesiunii, clientii ramanand insa loiali marcii", explica realizatorii topului.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului BMW, cea mai valoroasa marca germana.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului BMW, cea mai valoroasa marca germana.