Coreenii nu au prezentat un model nou, ci doar un sistem pe care l-au aplicat deocamdata pe nou-lansatul Soul, rezultatele fiind excelente. Practic, masina a fost echipata cu un al doilea hayon, suprapus peste cel obisnuit, acesta avand insa capacitatea de a se ridica automat, cu scopul de a folosi puterea vantului pentru a propulsa masina. Sistemul este eficient atunci cand masina circula la viteze de croaziera, iar vantul din spate are o anumita viteza. In acest caz, senzorii montati in spoilerul spate comanda ridicarea hayonului suplimentar, iar masina va rula impinsa de vant. In acest caz, consumul de carburant scade cu pana la 25%, iar emisiile de CO2 sunt reduse cu pana la 40 de procente.

Hyundai prezinta un nou Papamobil!

Destinat liderilor politici - dar in special celor religiosi - din lumea intreaga, proiectul celor de la Hyundai vrea sa demonstreze ca si acestia pot face economie de combustibil, reducand in acelasi timp emisiile de noxe, fara sa renunte la cerintele speciale pe care le au de la o masina adecvata prestantei care vine odata cu functia.

Seat ofera o un nou sistem care poate reduce consumul
Spaniolii ofera un nou accesoriu pentru noua Ibiza Ecomotive, acesta fiind destinat sa reduca consumul (extraurban) de la 3 l/100 km la valoarea de 2,9 l/100 km. Aceasta performanta este realizata cu ajutorul unui dispozitiv elice, montat pe plafonul masinii, in partea din spate, care foloseste curentul de aer din timpul deplasarii pentru a genera eletricitatea necesara sistemelor masinii, eliberand astfel propulsorul masinii de aceasta functie.