Chrysler va primi un ajutor de 6 miliarde dolari numai daca incheie un parteneriat cu constructorul italian Fiat SpA in 30 de zile, a declarat consilierul, care a oferit declaratii reporterilor, dar a refuzat sa fie numit, inainte ca Obama sa prezinte decizia. In cazul in care nu incheie un acord cu Fiat, Chrysler nu va mai primi ajutor de la guvernul american pentru ca nu este o companie viabila pe cont propriu, potrivit administratiei.
Chrysler evalueaza acordul de schimb de tehnologie propus grupului Fiat la 8-10 miliarde dolari. Presupunand ca acordul dintre cele doua companii este aprobat, Fiat va produce primul model impreuna cu Chrysler in 2011, a declarat directorul executiv al Fiat, Sergio Marchionne.
General Motors a cerut ajutor suplimentar de 16,6 miliarde dolari, dupa ce a primit 13,4 miliarde dolari din luna decembrie. Chrysler a mai cerut 5 miliarde dolari, dupa ce a primit 4 miliarde dolari. Ambele trebuiau sa dea dovada de progrese pana la sfarsitul acestei luni.
Niciuna dintre companii nu a respectat cerintele, a spus oficialul administratiei. Planurile de ajutor inaintate guvernului pe 17 februarie nu justifica acordarea de asistenta suplimentara, a concluzionat administratia. Planul General Motors de a reduce nivelul creditelor negarantate cu doua treimi nu a fost suficient, iar datoriile Chrysler au fost cu mult peste limita pe care o poate suporta grupul, a spus oficialul.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului GM si Chrysler, nevoite sa-si revizuiasca planurile de iesire din criza.