"Logan este un program in sine, independent. Profitabilitatea lui a a fost anul trecut foarte aproape de tinta pe care ne-am propus-o, de 6%. De aceea vedem in programul Logan o oaza de liniste si credem ca va depasi cu bine criza", a declarat, joi, directorul operational al grupului Renault, Patrick Pelata, intr-o conferinta de presa organizata pentru anuntarea rezultatelor financiare, citat de Mediafax.
Oficialul grupului francez (care include marcile Renault, Renault Samsung Motors si Dacia - n.r.) a spus ca modelele din familia Logan (Logan Sedan, Logan MCV, Sandero, Logan Pick-Up, Logan VAN) sunt competitive pe pietele in care sunt prezente, amintind Germania si Franta.
"Sandero este un exemplu pe piata germana, unde competitorii cu masini mai mici au fost nevoiti sa reduca drastic preturile pentru a-i putea face concurenta. Avand in vedere aceste aspecte, am decis, impreuna cu filialele noastre, sa nu scadem preturile gamei Logan", a explicat Pelata.
El a adaugat ca Renault se fereste sa faca previziuni pentru acest an, date fiind conditiile de piata imprevizibile.
"Ne asteptam ca pietele emergente sa isi revina primele din aceasta criza si sa fie mai putin afectate. (...) Avem in vedere cresterea productiei in Tanger (Maroc - n.r.)", a aratat Pelata.
Intrebat daca in statele din vestul Europei ar putea fi construite sau adaptate fabrici care sa produca masini din familia Logan, Pelata a infirmat aceasta posibilitate, argumentand ca programul Logan este low-cost si ca preturile nu ar putea fi mentinute la un nivel scazut daca productia s-ar face in statele dezvoltate.
Renault a inregistrat anul trecut un profit net de 599 milioane euro, de peste patru ori mai mic comparativ cu castigul de 2,73 miliarde de euro din anul anterior, ca urmare a crizei de proportii care a afectat economia mondiala, potrivit rezultatelor financiare anuntate, vineri, de grupul francez.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Renault: Logan este 'o oaza de liniste' si va trece cu bine criza.