Modelul care a inregistrat cea mai mare crestere, de 85%, comparativ cu aceeasi luna din 2008 a fost Mazda6 (24 de unitati comercializate). Mazda3 a fost comercializat in 41 de exemplare, iar Mazda CX-7 a avut la randul sau o cotatie buna in segmentul din care face parte, totalizand 19 unitati vandute. Aceste performante plaseaza Mazda intr-o lumina favorabila dat fiind contextul actual al scaderii pietei auto.
Unul dintre obiectivele Mazda in 2009 este de a realiza o cota de piata de 1,5% pentru intregul an, indiferent de evolutia din punct de vedere al volumelor de vanzari, imprevizibile in acest moment.
“Rezultatele din ianuarie indica primele efecte pozitive ale noii oferte de finantare cu o dobanda de 2,99%”, explica Cristian Rigu, Country Manager Mazda Romania.
Pe parcursul anului 2009, patru noi puncte de vanzare Mazda vor creste reteaua de dealeri la un total de 20 de locatii in Romania. Astfel, acoperirea geografica va fi imbunatatita, fara a genera insa costuri semnificative.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Mazda, cota de piata in crestere si pe timp de criza.