E drept ca si culoriule alese de stilisti pentru modelul din stand subliniaza perfect coupe-ul construit pe baza sedanului Genesis.
Coreenii au anuntat ca masina dispune de tractiune spate si diferential cu alunecare limitata, detalii care anunta clar intentia lor de a intra in segmentul masinilor sport de calibru. Motorul este un V6 de 3,8 litri cu peste 300 CP, cuplat la o transmisie manuala cu 6 trepte. Inginerii Hyundai estimeaza ca timpul de accelerare de la 0 la 100 km/h va fi de sub 6 secunde. Sistemul de franare se bazeaza pe discuri Brembo de 340 mm pe fata si 330 mm pe puntea spate.
Galeria foto o gasiti aici.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Paris 2008: Hyundai - un concept inutil, o bijuterie de coupe si noul i20 .