“Am inceput prin 2003. Internetul era in expansiune, site-urile incepeau sa prinda contur. De ce baruri si restaurante? Pentru ca, de multe ori, cautam un bar sau un restaurant, si nu gaseam. Erau ceva site-uri, insa nu prea bine organizate, nicidecum actualizate. Multe au disparut intre timp”, a declarat, pentru Wall-Street, Theodor Danila (24 de ani), administratorul site-ului localuri.ro.

In urma cu cinci ani, piata ghidurilor de restaurante, baruri si cafenele se afirma puternic pe print, insa online-ul nu beneficia de aceeasi atentie. In timp, si aceste ghiduri, ca de pilda Sapte Seri, si-au refacut imaginea online, considera Danila.

Localuri.ro a insemnat pentru tanarul antreprenor o investitie “in jur de 500 euro, nervi, telefoane si drumuri, si probabil cateva fire de par alb”, insa nu s-a rezumat aici. Grafica si dezvoltarea web au fost realizare de o companie contra cost, urmand apoi logistica: laptop, telefoane, desktop, recrutari de personal, chirie, salarii. In prezent, la proiectul localuri.ro lucreaza inca 4 persoane, oameni de vanzari si programatori.

“Inceputul a fost foarte greu. Imi amintesc cum am trimis in jur de 1.000 de scrisori catre cei care aveau ca domeniu de activitate alimentatia publica, scrisori in care prezentam site-ul. Trebuia sa promovam numele, sa-l facem cunoscut mai intai barurilor si restaurantelor. Dupa aceea, puteam sa ne gandim si la promovarea catre public”, adauga Danila.

Mai multe detalii despre evolutia acestui business gasiti aici.