“Am inceput prin 2003. Internetul era in expansiune, site-urile incepeau sa prinda contur. De ce baruri si restaurante? Pentru ca, de multe ori, cautam un bar sau un restaurant, si nu gaseam. Erau ceva site-uri, insa nu prea bine organizate, nicidecum actualizate. Multe au disparut intre timp”, a declarat, pentru Wall-Street, Theodor Danila (24 de ani), administratorul site-ului localuri.ro.
In urma cu cinci ani, piata ghidurilor de restaurante, baruri si cafenele se afirma puternic pe print, insa online-ul nu beneficia de aceeasi atentie. In timp, si aceste ghiduri, ca de pilda Sapte Seri, si-au refacut imaginea online, considera Danila.
Localuri.ro a insemnat pentru tanarul antreprenor o investitie “in jur de 500 euro, nervi, telefoane si drumuri, si probabil cateva fire de par alb”, insa nu s-a rezumat aici. Grafica si dezvoltarea web au fost realizare de o companie contra cost, urmand apoi logistica: laptop, telefoane, desktop, recrutari de personal, chirie, salarii. In prezent, la proiectul localuri.ro lucreaza inca 4 persoane, oameni de vanzari si programatori.
“Inceputul a fost foarte greu. Imi amintesc cum am trimis in jur de 1.000 de scrisori catre cei care aveau ca domeniu de activitate alimentatia publica, scrisori in care prezentam site-ul. Trebuia sa promovam numele, sa-l facem cunoscut mai intai barurilor si restaurantelor. Dupa aceea, puteam sa ne gandim si la promovarea catre public”, adauga Danila.
Mai multe detalii despre evolutia acestui business gasiti aici.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului A inceput o afacere cu 500 de euro si multa rabdare.