Scumpirea cu aproapre 50% a pretului barilului de petrol, summit-ul Nato de la Bucuresti, dar si inasprirea concurentei, au complicat business-ul operatorilor cu tarife reduse de pe piata autohtona.
Pentru a-si putea pastra si chiar imbunatati business-urile, operatori precum Blue Air My Air si Wizz Air au ales fie introducerea de noi rute si destinatii, fie suplimentarea destinatiilor deja existente. Conform acestora, nevoile turisitilor romani care calatoresc peste hotare, numarul mare de romani care muncesc in tarile vestice, dar si investitile mai mari in Romania, se numara printre principalii factori care stau al baza unei decizii privitoare la inaugurarea unei noi rute sau destinatii.
Detalii despre strategiile adoptate de cei trei operatori gasiti aici.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Pe ce destinatii noi au mizat operatorii low-cost in prima jumatate a anului.