Piata sortimentelor de vinuri premium din Romania este apreciata ca situandu-se sub valoarea de 0,1% din volumul vanzarilor si 3% din totalul valorii vanzarilor, cu toate acestea, principalii producatori sunt optimisti, observand un ritm tot mai rapid de crestere in ultima perioada.
“Pe acest segment al sortimentelor de lux observam o crestere importanta, avand drept suport o stabilire mai clara a preferintelor consumatorilor si a cunoasterii gamelor sortimentale”, declara Daniel Negrescu, Brand Manager Murfatlar
Aceasta evolutie favorabila se datoreaza, fara indoiala, anumitor motive ce tin de o educatie tot mai exclusivista in domeniu, de cresterea veniturilor, precum si de o importanta acordata calitatii.
“Segmentul este cu siguranta in crestere, si asta cu certitudine din 2 motive: faptul ca in ultimii 2 ani au aparut mai multe sortimente ale vinurilor de lux, si faptul ca nivelul de cunostinte despre vin al oamenilor cu bani s-a ridicat foarte mult’, adauga Rares Marinescu, Director General al Cramele Recas Group.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Vinuri de lux: Made in Romania.