Astfel, pe langa toate avantajele oferite de acest suport publicitar (rezolutie perfect adaptata mediului indoor, amplasare in zone cu trafic intens, costuri de productie si decorare inexistente) Digital Frame-ul ofera acum un instrument real si rapid de evaluare a audientei.
„Incepand de azi clientii nostri nu vor mai avea nevoie de studii de cercetare care presupun costuri ridicate pentru a putea evalua impactul publicitatii indoor asupra consumatorului final. SPM Indoor Division, cu ajutorul Digital Frame-ului – cel mai performant produs de indoor advertising de pe piata – le pune la dispozitie o metoda simpla si economica de masurare a audientei. Piata de publicitate indoor avea nevoie de un sistem adecvat de masurare a audientei iar noi am gasit solutia”, a spus Razvan Constantinescu, Director General SPM Indoor Division.
Piata publicitatii indoor este in continua evolutie, estimandu-se pentru finele anului 2008 o crestere de 50%. Tot mai multe companii inteleg impactul semnificativ al publicitatii indoor asupra consumatorului final, data fiind pozitionarea acesteia la capatului mixului media, înainte de a se ajunge la raft si de a se lua decizia de cumparare. Tinand cont de aceste lucruri, cerintele advertiserilor de a avea o imagine de ansamblu asupra numarului de persoane ce vizualizeaza reclama lor sunt mai mult decat indreptatite. SPM Indoor Division a identificat metoda si a pus-o deja in practica in 11 din cele 18 locatii disponibile, oferind o solutie corecta si rapida.
SPM Indoor Division este o agentie specializata in indoor adversiting ce opereaza in centre comerciale de tip mall. Agentia ofera consultanta in alegerea celor mai bune locatii, inchiriere si decorare/neutralizare suporturi, productie publicitara, monitorizare. In prezent, in portofoliul de locatii SPM Indoor Division se gasesc 18 centre comerciale de tip mall, aflate atat in Bucuresti cat si in marile orase din tara.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Digital Frame, singurul suport publicitar care masoara audienta.