Noua fabrica se va situa la o distanta de circa 80 de kilometri fata de capitala Budapesta, iar prin aceasta investitie vor fi create 2.500 de noi locuri de munca.
"Intentionam sa construim o noua fabrica in Ungaria, pentru a ne creste competitivitatea si pentru a avea acces la potentialul neexploatat al pietelor din estul Europei", a declarat Dieter Zetsche, presedintele executiv al Daimler.
Daimler vrea ca noua fabrica sa produca patru variante aditionale pentru fiecare vehicul premium. Potrivit presei specializate, acestea vor include si o varianta cabrio cu trei usi, un SUV de dimensiuni mai reduse, o varianta cabriolet si un minivan.
Noua fabrica isi va desfasura activitatea in completarea celei din localitatea Rastatt (Germania), acolo unde sunt produse in prezent automobilele din clasele A si B ale Mercedes. Mai mult, Daimler va investi alte 600 de millioane de euro in aceasta fabrica din Germania, potrivit Automotive News Europe.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum si de ce am ratat 800 mil. euro si 2.500 locuri de munca.