Designul noului magazin urmareste conceptul general, prezent in fiecare magazin M MISSONI din lume: design minimalist ce alterneaza piese de stejar si lemn alb lacuit, metal si elemente de bronz. Mobila si luminile sunt special create pentru a eveidentia texturile, culorile si imprimeurile atat de cunoscute si specifice brandului MISSONI si pentru a crea un impact vizual puternic. Combinatia de culori variaza de la cald la rece: atat fatada din sticla aramie, cat si peretii interiori, in nuante de gri-porumbel si alb, intalnesc podeaua din lemn cu insertii de granit si finisaje metalice.
Brandul M MISSONI este prezent astazi in cele mai importante orase (New York, Londra, Paris, Roma, Tokio) si in cele mai reprezentative centre comerciale din lume (Saks Fifth Avenue, Neiman Marcus, Nordstorm, Harrods, Selfridges, Galeries LaFayette, Bergdorf Goodman, Bloomingdale’s, La Rinascente, Attika, Tsum). Continuind politica de dezvoltare si de expansiune a brandului pe pietele
Linia M MISSONI este o prezenta unica, rafinata si foarte apreciata in toate marile centre de moda internationale pentru stilul si calitatea inconfundabile. Colectia se adreseaza femeilor care pun pret in egala masura pe timpul lor liber si pe activitatea profesionala. M MISSONI este interpretarea contemporana a traditionalului stil MISSONI; culoare, eleganta, modele si materiale rafinate.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Valentino Fashion Group aduce un nou brand de lux in Romania.