Potrivit unui clasament intocmit de firma de consultanta Interbrand in randul retailerilor europeni, H&M, al doilea mare lant de magazine de imbracaminte din Europa, a fost desemnat cel mai valoros brand de retail european, devansand companii precum Carrefour si Ikea.
Dintre cele 25 de companii incluse in top, 11 sunt prezente si pe piata romaneasca.
Brandul companiei suedeze H&M valoreaza 10,37 miliarde euro, devansand cu mult ocupantul pozitiei a doua, grupul francez Carrefour, a carui marca a fost evaluata la 6,6 miliarde euro, potrvit Mediafax.
Dintre cele 25 de companii incluse in top, 11 sunt prezente si pe piata romaneasca.
Brandul companiei suedeze H&M valoreaza 10,37 miliarde euro, devansand cu mult ocupantul pozitiei a doua, grupul francez Carrefour, a carui marca a fost evaluata la 6,6 miliarde euro, potrvit Mediafax.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Aproape 50% din brandurile tari ale lanturilor de magazine sunt in Romania.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Aproape 50% din brandurile tari ale lanturilor de magazine sunt in Romania.