Dupa esecul preluarii Asirom, cei de la Groupama mai aveau trei posibilitati concrete de penetrare a pietei de asigurari: prin preluarea BT Asigurari, a BCR Asigurari sau a Asiban. In ultimii doi ani, Groupama a evaluat diverse oportunitati, in cele din urma ajungand sa cumpere, in octombrie anul trecut, compania BT Asigurari pentru 100 milioane de euro.
Imediat dupa preluarea BT Asigurari, Jean-Francois Lemoux, international general manager Groupama, declara, pentru Wall-Street, ca intentioneaza sa o propulseze in urmatorii trei-cinci ani in primele cinci companii de pe piata romaneasca de profil.
Francezul Lemoux (foto), in varsta de 59 de ani si cu o experienta de 36 de ani in asigurari, nu a precizat insa daca obiectivul va fi atins prin dezvoltare organica sau prin intermediul unei alte tranzactii. “Am incercat sa cumparam si alte companii, dar fie concurenta a fost foarte mare ca in cazul Asirom, fie firmele vizate erau deja sub controlul unor mari grupuri internationale”, a adaugat oficialul.
Dupa patru luni de negocieri cu BT Asigurari, Jean-Francois Lemoux nu avea in minte doar strategia de dezvoltare a companiei preluate, ci si un nume, care, cateva luni mai tarziu, adica zilele acestea, sa tina prima pagina a celor mai importante de publicatii de business: Asiban.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Povestea celei mai mari tranzactii din asigurari.