In acest fel, problemele pe care le intampina calatorii romani pe traseu, dupa iesirea trenului din tara, trebuie reclamate la austrieci. La intoarcere de la Viena la Bucuresti, calatorii primesc lenjerii murdare, iar caldura numai dupa ce trenul trece granita in Ungaria.
PASAREA RÅSPUNDERII. Autoritatile romane cunosc aceasta situatie, insa sunt neputincioase, iar furturile raman nerezolvate. "La trenul Bucuresti – Budapesta – Viena si retur au fost inregistrate anul trecut, in total, cinci furturi de bani. Toate au fost inregistrate pe teritoriul Ungariei", ne-a declarat Alexandru Noaptes, director general al CFR Calatori. Acesta a spus ca "sesizarile calatorilor pagubiti au fost inregistrate chiar in timpul calatoriei, existand formulare in acest sens in fiecare vagon, insa ele au fost inaintate politiei MAV pentru desfasurarea de operatiuni specifice".
PASAREA RÅSPUNDERII. Autoritatile romane cunosc aceasta situatie, insa sunt neputincioase, iar furturile raman nerezolvate. "La trenul Bucuresti – Budapesta – Viena si retur au fost inregistrate anul trecut, in total, cinci furturi de bani. Toate au fost inregistrate pe teritoriul Ungariei", ne-a declarat Alexandru Noaptes, director general al CFR Calatori. Acesta a spus ca "sesizarile calatorilor pagubiti au fost inregistrate chiar in timpul calatoriei, existand formulare in acest sens in fiecare vagon, insa ele au fost inaintate politiei MAV pentru desfasurarea de operatiuni specifice".
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Jafuri - Trenul hotilor pe ruta Bucuresti-Viena.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Jafuri - Trenul hotilor pe ruta Bucuresti-Viena.