Potrivitr Wall-Street, numarul de Loganuri care ar putea necesita interventii la caroserie este mic „Nu ne putem da seama la cate dintre automobile va fi necesara interventia. Noi le vom controla preventiv pe toate, stiind ca probabilitatea sa gasim masini care sa necesite interventie este foarte mica”, au spus, potrivit NewsIn, oficialii Dacia, care au precizat ca toate costurile privind remedierea eventualelor probleme vor fi suportate de catre constructor.

In urma unor controale de rutina, Dacia a constatat, in cateva cazuri, prezenta unor puncte de oxidare in pasajele rotilor din spate ale anumitor vehicule Logan berlina, fabricate incepand cu 2004 si pana la sfarsitul anului 2006. Aceste puncte de oxidare localizate sunt legate de patrunderea apei prin pasajele rotilor spate ca urmare a unor operatiuni imperfect realizate in cursul procesului de fabricatie (aplicarea de mastic si/sau pozitionarea unui obturator).

"Actiunile corective au fost deja aplicate in uzina pentru asigurarea celei mai bune calitati de fabricatie, mai ales in momentul aplicarii de mastic, operatiune care necesita dexteritate", a anuntat joi Dacia.

Cotidianul adauga ca Automobile Dacia a anuntat saptamina trecuta ca a constatat, in urma unor controale de rutina, existenta unor puncte de oxidare, cauzate de patrunderea apei prin pasajele rotilor spate ca urmare a unor operatiuni imperfect realizate in cursul procesului de fabricatie. „Asa cum este prevazut in carnetul de intretinere si in garantia anticoroziune de sase ani, Dacia va proceda, cu ocazia viitoarei revizii a vehiculelor, la un control anticoroziune si va efectua interventiile care se vor dovedi necesare”, se arata intr-un comunicat al companiei. Posesorii masinilor vor fi instiintati printr-o scrisoare de operatiunea de service. Cheltuielile pentru eventualele reparatii ale caroseriei si pentru aplicarea de ceara de protectie anticoroziune vor fi suportate de producator.

In plus, rechemarile Logan in service nu au avut loc numai in Romania. La peste 10.000 de masini Logan produse anul trecut de Renault in Brazilia s-au demarat, tot in aceasta luna, verificarea si inlocuirea unor componente care ar putea afecta sistemul de directie. Aceasta nu a fost insa singura problema a Renault cu modelul Logan pe piata braziliana. In septembrie 2007 au fost retrase 1.623 de autoturisme Logan pentru verificarea sistemului de frinare. Dacia a vindut peste 230.000 de automobile Logan pe plan international in 2007, in crestere cu 17,4% fata de 2006.