Evz adauga ca pana in septembrie, indienii vor gasi masina in toate reprezentantele Tata, mai ales ca producatorul isi propune sa vanda peste 40a din productie in India si astfel sa-i obisnuiasca pe localnici sa prefere calatoria pe patru roti in locul celei pe doua.
Indienii au cumparat in 2006-2007 aproximativ 7 milioane de vehicule pe doua roti si doar 1 milion de masini. Totusi, producatorii estimeaza ca vor avea comenzi initiale record, de peste 250.000 de unitati.
Ca pret, One-Lakh-Car (masina de 100.000 de rupii, echivalentul a 2.500 de dolari) costa mai putin de jumatate din pretul celui mai ieftin automobil existent pe piata, adica micutul Maruti 800, si mai mult decat dublul pretului unei motociclete cu un motor de 100 cmc, potrivit Reuters.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 2.500 de dolari, cea mai ieftina masina din lume.