"Inaugurarea primului birou de reprezentanta Puma din Romania face parte din planul de expansiune la nivel international si geografic al companiei. Acest proces va include foarte multe tari deoarece defineste a patra faza a procesului de dezvoltare al Puma. Biroul de reprezentanta va acoperi doar activitatea Puma din Romania", au declarat reprezentantii companiei.

Potrivit reprezentantilor Mexxem, Puma are in vedere deschiderea a doua-trei magazine proprii in Romania, incepand cu anul 2008, importatorul clujean ramane insa cel mai important client al lor.

Castigurile Puma AG au scazut cu 10% in trimestrul al doilea, pana la 45,2 milioane euro, in ciuda vanzarilor aproape constante, din cauza deprecierii dolarului american. Rezultatele in scadere inregistrate de producatorul german de echipamente sportive au fost puse si pe seama cheltuielilor de productie ridicate. Vanzarile au inregistrat o scadere de 0,7 procente, pana la 542,8 milioane euro.

Compania Puma AG, cu sediul la Herzogenaurach, a estimat la inceputul lunii mai ca va avea vanzari si castiguri mici anul acesta, desi conducerea Puma AG anuntase mai demult ca se asteapta la o crestere a vanzarilor in 2007 si a profitului net cu cel putin 10%.