Maine este ultima zi a Salonului International Auto Bucuresti. Cei 300.000 de vizitatori care au trecut pragul Salonului de la Otopeni ar putea aduce in perioada urmatoare vanzari cu peste 20% mai mari pentru majoritatea producatorilor care si-au adus modelele la targ.
Chiar daca la salon vanzarile nu au fost spectaculoase, reprezentantii celui mai mare importator de autoturisme de la noi, Porsche Romania, sustin ca SIAB este in primul rand un prilej de campanie. „Exista potentiali clienti care au asteptat deschiderea SIAB-ului pentru a-si alege definitiv modelul si marca dorite.
Chiar daca la salon vanzarile nu au fost spectaculoase, reprezentantii celui mai mare importator de autoturisme de la noi, Porsche Romania, sustin ca SIAB este in primul rand un prilej de campanie. „Exista potentiali clienti care au asteptat deschiderea SIAB-ului pentru a-si alege definitiv modelul si marca dorite.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Salonul Auto 2007, motorul vanzarilor.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Salonul Auto 2007, motorul vanzarilor.