Carrefour, liderul pietei autohtone pe segmentul hipermarketuri, a inregistrat in ultima perioada un plus al vinzarilor de electrice, electrocasnice si IT&C peste cresterea estimata a pietei, amenintind cotele de piata ale principalilor jucatori: Altex, Flanco, Domo. Mai precis, in perioada ianuarie-august 2007, in magazinele Carrefour, vinzarile de electrice au crescut in valoare cu 17%, electrocasnicele au inregistrat un plus de 19%, iar produsele IT&C, de 21%. Aceasta in conditiile in care retailerii au estimat pentru anul acesta o crestere a pietei de aproximativ 10%.
„Segmentul electricelor, electrocasnicelor si IT&C reprezinta o pondere importanta din cifra de afaceri a magazinelor Carrefour. In cadrul acestui segment, electrocasnicele mari si mici sint cele mai vindute si sint urmate in ordine de IT&C si audio-video“, ne-a declarat Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour. Potrivit acesteia, cresterile pe aceste categorii sint „normale“ avind in vedere puterea mai mare de cumparare a romanilor si existenta unei nevoi neacoperite.
„Segmentul electricelor, electrocasnicelor si IT&C reprezinta o pondere importanta din cifra de afaceri a magazinelor Carrefour. In cadrul acestui segment, electrocasnicele mari si mici sint cele mai vindute si sint urmate in ordine de IT&C si audio-video“, ne-a declarat Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour. Potrivit acesteia, cresterile pe aceste categorii sint „normale“ avind in vedere puterea mai mare de cumparare a romanilor si existenta unei nevoi neacoperite.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Electronicele trag la hipermarket.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Electronicele trag la hipermarket.