Primele 20 de pozitii ale topului sunt dominate de branduri globale din media online si digitale, Google (locul 5), PlayStation (locul 6), Apple (locul 7), Nintendo (locul 9), eBay (locul 13), iTunes (locul 19) si Amazon (locul 20).
Realizatorii topului "Cool Brands 2007" au declarat ca acest clasament dovedeste ca faima brandului nu este neaparat cumparata. "Rezultatele arata ca primele cinci branduri evita advertisingul si marketingul, preferand sa se bazeze pe reputatia sau rezultatele lor", arata raportul realizat impreuna cu topul.
Realizatorii topului "Cool Brands 2007" au declarat ca acest clasament dovedeste ca faima brandului nu este neaparat cumparata. "Rezultatele arata ca primele cinci branduri evita advertisingul si marketingul, preferand sa se bazeze pe reputatia sau rezultatele lor", arata raportul realizat impreuna cu topul.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Aston Martin, iPod si YouTube, primele in topul 'Cool Brands 2007'.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Aston Martin, iPod si YouTube, primele in topul 'Cool Brands 2007'.