"Este adevarat ca in prezent sunt gari care nu sunt alimentate cu energie electrica, majoritatea mici. Cele mai mari au insa grupuri electrogene pentru a asigura alimentarea cu energie in caz de siguranta. Acest lucru nu afecteaza insa siguranta traficului", a precizat Manea. CFR SA are datorii de peste 594 milioane de lei noi catre Electrica SA pentru iluminarea garilor si alimentarea liniilor, acumulate in perioada iunie 2005 - mai 2007, in care intra si penalitatile, care depasesc 111 milioane de lei. Oficialul a spus ca CFR SA, care administreaza reteaua nationala de cale ferata, a acumulat datorii deoarece CFR Calatori nu a platit la timp sumele reprezentand taxa de administrare a infrastructurii.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Electrica a scos 200 de gari din priza.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Electrica a scos 200 de gari din priza.