In perioada ianuarie - aprilie, s-au vandut 15.037 de autoturisme noi, cu 26,5% peste cele aproape 11.900 vandute in intervalul similar al anului trecut. Marca japoneza Toyota, cu 1.729 masini comercializate, a fost lider de piata cu o cota de 11,5%. Pe locul secund s-a situat Ford cu 10,3% din piata, urmata de Peugeot cu 8,5%, Volkswagen cu 7,9%, Opel cu 7,8% si Renault cu 7,6%.
In intervalul cuprins in statistica, Dacia a vandut 1.029 de automobile Logan, cu 68% mai mult decat cele 613 vandute in primele patru luni ale anului trecut. Dacia are 6,8% din piata si ocupa locul sapte in topul marcilor. La sfarsitul lui aprilie a anului trecut se afla pe locul noua, dar cresterea peste media pietei a facut ca marca romaneasca sa avanseze doua pozitii.
Dacia Logan a fost lansata in februarie 2006 pe piata din Bulgaria si si-a gasit anul trecut 1.721 de cumparatori, fiind al doilea model de pe piata la vanzari, dupa Skoda Fabia. Bulgaria este, alaturi de Romania, singura tara in care Dacia a lansat la inceputul anului si furgonul VAN, care va debuta in tarile occidentale incepand cu toamna lui 2007.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Dacia, locul sapte in topul bulgar al marcilor auto.