Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti se va afla sub autoritatea Ministerului Transporturilor, care va detine 80% din actiuni, in timp ce Fondul Proprietatea va controla 20% din titluri.
In urma fuziunii, vor fi elaborate proiecte comune de dezvoltare a infrastructurii, precum si o politica de marketing si manageriala unitara. Totodata, fuziunea va duce la eliminarea unei eventuale competitii intre cele doua aeroporturi. in plus, procesul de unificare a aerogarilor va reprezenta un avantaj in privinta perspectivei privatizarii, prin constituirea unui pachet de actiuni care va fi listat la bursa.
In urma fuziunii, vor fi elaborate proiecte comune de dezvoltare a infrastructurii, precum si o politica de marketing si manageriala unitara. Totodata, fuziunea va duce la eliminarea unei eventuale competitii intre cele doua aeroporturi. in plus, procesul de unificare a aerogarilor va reprezenta un avantaj in privinta perspectivei privatizarii, prin constituirea unui pachet de actiuni care va fi listat la bursa.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Fuziunea dintre Otopeni si Baneasa va fi gata la 12 mai.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Fuziunea dintre Otopeni si Baneasa va fi gata la 12 mai.