Afacerile pe internet au inflorit in ultimii ani, insa nu pentru toate marjele de profit sunt ridicate. Cei care s-au gandit sa vanda flori pe net au tras cartea castigatoare: costuri relativ mici si profituri anuale de pana la 100a. Investitiile in promovare, in contextul unei piete extrem de competitive, sunt cele mai ridicate.
Florarie.ro este prima florarie on-line aparuta in Romania in martie 2004. Concurenta puternica a venit la scurt timp din partea site-ului florariedelux.ro, dezvoltat de firma 24/7, care mai detine si coroane.ro si brazidecraciun.ro. Costurile pentru deschiderea unei astfel de afaceri sunt relativ mici, spun proprietarii.
Florarie.ro este prima florarie on-line aparuta in Romania in martie 2004. Concurenta puternica a venit la scurt timp din partea site-ului florariedelux.ro, dezvoltat de firma 24/7, care mai detine si coroane.ro si brazidecraciun.ro. Costurile pentru deschiderea unei astfel de afaceri sunt relativ mici, spun proprietarii.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Floraria on-line, 100.000 de euro.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Floraria on-line, 100.000 de euro.