Cati bani aloca marile companii din Romania pentru serviciile de PR? La studiu au participat cei mai importanti 200 de investitori si de advertiseri din Romania. Potrivit cercetarii, aproximativ 70% dintre intervievati au raspuns ca vor aloca resurse financiare suplimentare in 2007 si doar 5% au precizat ca intentioneaza sa reduca bugetele alocate activitatii de PR in anul care tocmai a inceput, relateaza NewsIn.

Pentru aproximativ 30% dintre respondenti activitatile de relatii publice sunt asimilate planului de marketing, in timp ce 38% dintre acestia considera ca activitatile de PR reprezinta o parte a planului general de afaceri.

De asemenea, studiul arata ca in aproape 63% din situatii decizia de contractare a unei agentii de relatii publice revine managementului de varf.

Potrivit datelor furnizate de CCRP, doar aproximativ 35% din companiile intervievate au compartimente distincte de relatii publice, iar in aproape 53% din cazuri activitatile de relatii publice intra in atributiile departamentului de marketing. Studiul mai arata ca aproape 35% din companii folosesc comunicarea corporativa, iar 13,7% folosesc doar comunicarea de marketing.