Cati bani aloca marile companii din Romania pentru serviciile de PR? La studiu au participat cei mai importanti 200 de investitori si de advertiseri din Romania. Potrivit cercetarii, aproximativ 70% dintre intervievati au raspuns ca vor aloca resurse financiare suplimentare in 2007 si doar 5% au precizat ca intentioneaza sa reduca bugetele alocate activitatii de PR in anul care tocmai a inceput, relateaza NewsIn.
Pentru aproximativ 30% dintre respondenti activitatile de relatii publice sunt asimilate planului de marketing, in timp ce 38% dintre acestia considera ca activitatile de PR reprezinta o parte a planului general de afaceri.
De asemenea, studiul arata ca in aproape 63% din situatii decizia de contractare a unei agentii de relatii publice revine managementului de varf.
Potrivit datelor furnizate de CCRP, doar aproximativ 35% din companiile intervievate au compartimente distincte de relatii publice, iar in aproape 53% din cazuri activitatile de relatii publice intra in atributiile departamentului de marketing. Studiul mai arata ca aproape 35% din companii folosesc comunicarea corporativa, iar 13,7% folosesc doar comunicarea de marketing.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cati bani aloca marile companii din Romania pentru serviciile de PR?.