Reteaua de magazine Sony Center estimeaza pentru 2005 un nivel al vanzarilor de aproximativ 15 milioane euro, comparativ cu 12 milioane euro in anul precedent, a declarat, ieri, Nicolae Dumitrescu, directorul de vanzari al New Link, societatea care controleaza reteaua. Datele financiare publicate pe site-ul Ministerului Finantelor indica pentru New Link o cifra de afaceri in 2003 de 321,2 miliarde lei (9,67 milioane euro) si un profit net de 11,5 miliarde lei (circa 350.000 euro). "La finele anului trecut, rezultatul brut s-a apropiat de 700.000 euro", a adaugat Dumitrescu. New Link a redeschis, ieri, magazinul Sony Center din complexul comercial Unirea Shopping Center, care se intinde pe o suprafata de 210 metri patrati. "Reamenajarea noii locatii a necesitat investitii de aproximativ 50.000 euro, fara a include si fondul de marfa. Peste 2000 de produse si accesorii marca Sony vor fi comercializate in noua locatie", a afirmat directorul de vanzari al New Link.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Sony Center se extinde.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Sony Center se extinde.