Dacia si Daewoo au vindut in ianuarie 2006 peste 5.400 de masini, in scadere cu 25,2% fata de cele 7.260 de unitati pe care le-au comercializat pe piata romaneasca in prima luna a anului trecut. Defalcat, vinzarile gamei Logan s-au diminuat cu 28%, pina la 4.503 unitati, dupa ce in ianuarie 2006 comercializase peste 6.200 de masini, dintre care 1.066 de Pick-Up-uri. Dintre cele 4.500 de masini, varianta Logan berlina s-a vindut luna trecuta in 3.485 de unitati, iar break-ul MCV in 1.018 unitati. La Daewoo, scaderea din ianuarie 2007 a fost de 7%, pina la 926 de unitati, comparativ cu 1.013 autoturisme vindute in perioada similara a anului trecut.
In ceea ce priveste cota de piata, Dacia a obtinut 31,2% din totalul pietei de autoturisme, iar Daewoo 6,5%, rezultate aplicate lunii ianuarie 2007. Prin comparatie cu intervalul similar din 2006, cota de piata a Dacia s-a restrins de la 41,7%, iar cea a Daewoo de la 6,8%, conform statisticilor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA). Cumulat, cota de piata a celor doi producatori a ajuns la 37,7%, restul apartinind importatorilor.
Doua luni fara utilitara
Directorul comercial al Automobile Dacia, Jacques Daniel, pune scaderea vinzarilor pe seama retragerii din productie a autoutilitarei Pick-Up, eveniment care a avut loc pe 8 decembrie anul trecut.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ianuarie rosu fara Pick-Up.