Noua Fanta Pink Grapefruit isi propune sa completeze gama de arome a brandului Fanta cu o aroma de grepfrut care, potrivit raportului companiei de cercetare de piata MEMRB, este una dintre cele mai apreciate de catre consumatorii romani. Potrivit raportului MEMRB, in anul 2006, aceasta aroma a reprezentat 2,6% din totalul pietei de bauturi carbonatate si 7,5% din totalul pietei de bauturi carbonatate cu arome de fructe.
"Segmentul bauturilor racoritoare carbonatate reprezinta aproape jumatate din totalul pietei de bauturi racoritoare fara alcool, acesta inregistrand o crestere de 9% fata de 2005 conform raportului Canadean, ceea ce spune ca, la fel ca peste tot in lume, si consumatorii romani sunt mereu in cautare de nou", a declarat Andreia Nastase, Flavors Brand Manager Coca-Cola Romania si Moldova, dupa cum informeaza NewsIn.
"Segmentul bauturilor racoritoare carbonatate reprezinta aproape jumatate din totalul pietei de bauturi racoritoare fara alcool, acesta inregistrand o crestere de 9% fata de 2005 conform raportului Canadean, ceea ce spune ca, la fel ca peste tot in lume, si consumatorii romani sunt mereu in cautare de nou", a declarat Andreia Nastase, Flavors Brand Manager Coca-Cola Romania si Moldova, dupa cum informeaza NewsIn.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Coca-Cola va lansa Fanta Pink Grapefruit printr-o petrecere online.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Coca-Cola va lansa Fanta Pink Grapefruit printr-o petrecere online.