Companiile romanesti si-au facut loc mai greu pe piata internationala in ultimii ani, insa decizia producatorului clujean de lenjerie intima Jolidon de a achizitiona doua marci italiene de renume, la pachet cu mai mult de 100 de magazine, nu a surprins pe multi.
Tonul achizitiilor in strainatate l-a dat in 2005 compania Rompetrol, care s-a indreptat spre benzinariile Dyneff din Franta, sau Cuprom, care a achizitionat la finele anului trecut un producator sarb de cupru scos la privatizare. Pe de alta parte, producatorul clujean de lenjerie intima avea deja o prezenta buna la nivel mondial, cateva dintre destinatiile la export fiind Italia, Franta, Ungaria si chiar Israel ori Africa de Sud.
Tonul achizitiilor in strainatate l-a dat in 2005 compania Rompetrol, care s-a indreptat spre benzinariile Dyneff din Franta, sau Cuprom, care a achizitionat la finele anului trecut un producator sarb de cupru scos la privatizare. Pe de alta parte, producatorul clujean de lenjerie intima avea deja o prezenta buna la nivel mondial, cateva dintre destinatiile la export fiind Italia, Franta, Ungaria si chiar Israel ori Africa de Sud.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Multinationale cu creier romanesc.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Multinationale cu creier romanesc.