Bancile atohtone incearca sa-si faca clientii sa cumpere mai multe produse, oferindu-le la pachet. Tentatiile produselor bancare cumparate la pachet sunt cateva beneficii. Unul dintre acestea: comisioanele reduse.
Produsele la pachet sunt cea mai simpla metoda de fidelizare a clientilor la care pot recurge bancile. Cauza: cand are si card, si cont curent (eventual cel atasat cardului), si, eventual, o polita de asigurare oferita de banca respectiva, persoana se decide mai greu sa migreze catre o alta institutie bancara.
Produsele la pachet sunt cea mai simpla metoda de fidelizare a clientilor la care pot recurge bancile. Cauza: cand are si card, si cont curent (eventual cel atasat cardului), si, eventual, o polita de asigurare oferita de banca respectiva, persoana se decide mai greu sa migreze catre o alta institutie bancara.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Banci supermarket.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Banci supermarket.